PENNY România susține lansarea aplicației mobile pentru Educație Financiară MiM

PENNY  România susține lansarea aplicației MiM, aplicație de educație financiară pentru români. Această inițiativă subliniază angajamentul PENNY de a contribui la educarea românilor pentru un stil de viață sustenabil, inclusiv prin promovarea obiceiului de cumpărături inteligente. Aplicația pentru educație financiară oferă acces la resurse și la instrumente de gestionare a finanțelor personale și în ceea ce privește procesul de cumpărături.

Disponibilă gratuit începând cu data de 18 martie 2024, ora 18:00, aplicația MiM vine în întâmpinarea nevoilor actuale de educație financiară, oferind funcționalități variate pentru o gestionare eficientă a bugetului personal. Acestea includ monitorizarea cheltuielilor, asistență în planificarea financiară, recomandări personalizate, precum și accesul la resurse educative prin seminarii online și conferințe gratuite, toate încadrându-se sub mesajul: „Banii pot aduce fericirea, dacă știm cum să-i gestionăm”.

Impactul creșterii economice pe care România l-a experimentat de la aderarea la Uniunea Europeană este indiscutabil, însă creșterea bunăstării nu a rezolvat provocările financiare ale populației. Prin prisma MiM, ne dorim să punem finanțele personale în mișcare într-un mod inteligent, să transformăm fiecare decizie de cumpărături într-un pas către stabilitate și către independență financiară. Este esențial să ne adaptăm la realitățile economice curente, învățând să gestionăm mai bine resursele pe care le avem. Mulțumim PENNY România care, prin susținerea acestei inițiative, demonstrează încă o dată angajamentul față de un viitor în care consumatorii sunt mai informați, mai responsabili și, în consecință, mai fericiți.” spune Iancu Guda, președinte A.S.S.E.T. și fondator MiM.  

Angajamentul PENNY pentru un viitor sustenabil și responsabil se aliniază cu obiectivele aplicației MiM. Prin acest parteneriat strategic, PENNY își propune să accentueze necesitatea unei educații financiare solide, încurajând deciziile financiare informate și gestionarea prudentă a resurselor.

Prin sprijnul acordat aplicației MiM, PENNY își propune să contribuie la:

  • Creșterea nivelului de educație financiară în România, oferind cunoștințele necesare pentru a lua decizii financiare informate, într-un context în care PIB-ul a crescut de 4 ori și salariul mediu net de 5 ori de la aderarea la Uniunea Europeană.
  • Încurajarea unui comportament financiar responsabil, prin utilizarea unei aplicații care facilitează gestionarea bugetului personal și planificarea financiară, răspunzând la creșterea deficitului de protecție în situații neprevăzute la nivel istoric.
  • Promovarea unui stil de viață echilibrat și a unui proces de smart shopping în viața de zi cu zi, în care gestionarea eficientă a finanțelor personale să devină o practică obișnuită.
  • Contracararea vulnerabilităților financiare, într-un peisaj caracterizat de creșterea deficitului de protecție în situații neprevăzute la nivel istoric, o avuție medie a gospodăriilor care crește mai lent comparativ cu dinamica salariului și o proporție îngrijorător de mică de venituri pasive.

Daniel Gross, CEO PENNY România, subliniază importanța acestei colaborări: „Educația financiară este un pilon esențial pentru un viitor responsabil susținut chiar și de sloganul nostru “Economisim bani, nu dragoste”. Prin MiM, încurajăm adoptarea practicilor financiare sănătoase, care să le permită utilizatorilor aplicației să își atingă obiectivele. Este un pas către independența fiecărei persoane de a face alegeri financiare informate și, în cele din urmă, de a trăi o viață mai împlinită. În calitate de discounter aproape de români, considerăm că această aplicație este aliniată conceptului nostru de a face cumpărături chibzuite.”

Angajamentul PENNY pentru responsabilitate socială se reflectă în sprijinul acordat aplicației MiM, marcând un pas important în direcția unei educații financiare accesibile și de calitate pentru toți. Lansarea oficială a aplicației reprezintă un moment cheie în eforturile comune de a crește nivelul de educație financiară la nivel național.

 

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Latest Articles

Modul în care trăiesc emoțiile părinții poate afecta dezvoltarea copilului

În cadrul familiilor noastre, modul în care ne exprimăm sentimentele, vorbim despre ele și le gestionăm poate avea un impact profund asupra copiilor noștri....

Kaufland se alătură celei de-a 10-a ediții a Colectei Naționale de Alimente prin Cutia cu fericire

Kaufland România anunță participarea sa la cea de-a 10-a ediție a Colectei Naționale de Alimente, inițiativă derulată de Federația Băncilor pentru Alimente din România...

Timp pentru familie. Românii au talent, o nouă ediție, diseară

O nouă săptămână se apropie de final, așa că e vremea pentru talent, pentru momentele autentice, în care se pune suflet și se lasă...

Până pe 30 aprilie, profesorii își pot rezerva locul, în exclusivitate, la cel mai mare eveniment educațional din Europa

Până la data de 30 aprilie a.c., personalul din sistemul de învățământ universitar și preuniversitar din România beneficiază de exclusivitate și de tarife preferențiale...

Amenzi usturătoare pentru părinții care-și iau copiii în vacanțe în timpul cursurilor

Părinții care își iau copiii în vacanțe în timpul cursurilor școlare se pot confrunta acum cu amenzi usturătoare, iar aceste controale nu se limitează...